Működési területünkön a másolás- és irodatechnikai kereskedelem és szolgáltatás meghatározó elemének a minőséget tekintjük, azt a mindennapi munkánk részeként tekintjük. Minőségpolitikánk, melyben elkötelezzük magunkat a minőség és a folyamatos tökéletesítés mellett egységesen és teljes körűen érvényes a Kft. valamennyi kereskedelemmel és szolgáltatással kapcsolatos működési folyamatára és tevékenységére.
Rugalmasan alkalmazkodunk a piac új kihívásaihoz és ügyfeleink folyamatosan változó elvárásaihoz. Tevékenységünk középpontjában az Ügyfél áll. Az Ügyfél igényeinek magas szintű, folyamatos kielégítését tűzzük ki célul, hogy elnyerjük megelégedettségüket. Törekszünk a minden érdekelt számára előnyös hosszú távú együttműködési kapcsolatok kialakítására.
Tevékenységünk középpontjában az Ügyfél áll. Az Ügyfél igényeinek magas szintű, folyamatos kielégítését tűzzük ki célul, hogy elnyerjük megelégedettségüket.
Az Ügyfeleinkkel, partnereinkkel kötött szerződéseinknek, megállapodásainknak mindig a megfelelő időben, és minőségben teszünk eleget a mindenkori törvényekben és előírásokban szabályozottak szerint, a rendelkezésre álló anyagi, tárgyi eszközök és személyi állomány minőség-centrikus, hatékony működtetésével, szervezésével.
Törekszünk a minden érdekelt számára előnyös hosszú távú együttműködési kapcsolatok kialakítására.
Elkötelezettek vagyunk a folyamatos minőségi fejlődés megvalósításában, a műszaki, technológiai és ügyfélszolgálati feladatok minőségének tökéletesítésében. Célunk a minőségpolitika megvalósítására képes munkatársi közösség kialakítása.
Munkafolyamatainkat szabályozzuk, ellenőrizzük, és értékeljük a kapott információk és adatok alapján, annak érdekében, hogy a hibák előfordulását megelőzzük, és új célokat és fejlesztéseket tűzzünk ki. Minden tevékenységünknek a magas színvonalú, minőségi kereskedelmi és szolgáltatási tevékenység érdekeit kell szolgálnia.