Van lehetőség cégünknél Előreutalással történő fizetésre is, de ezt csakis előzetes egyeztetést követően. Kérjük ilyen jellegű igényét mindenképpen jelezze emailben üzletünk felé, ahol kollégáink egyeztetik Önnel a részleteket!.
Előreutalást csakis kiállított előlegszámlát követően van módunk elfogadni!
A webáruházban szabadon böngészhet, megismerheti a termékek leírását, műszaki paramétereit, majd azokat a termékeket, amelyeket meg szeretne vásárolni, a termék mellett található „Kosárba rakom” gombra kattintva a virtuális bevásárlókosarába teheti. A képernyő jobb felső sarkában, „Kosár” ikon alatt mindig láthatja, hogy éppen mit tartalmaz a virtuális bevásárlókosara.
Ha a terméket a kosárba teszi, azzal a megrendelést még nem adja le, és a kosár tartalmát is bármikor megváltoztathatja, onnan kivehet termékeket vagy betehet újakat.
Ha minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztott, a képernyő jobb felső részén található "Kosár" ikonra kattintva megjenik a kosár tartalma a fizetendő összeggel. A kosár ablakban található "Ugrás a bevásárlókosárhoz" feliratra kattintva kezdheti meg a megrendelés leadásának folyamatát, amely több lépésből áll.
1. lépés
Az „Ugrás a bevásárlókosárhoz” gombra kattintva a képernyőn középen mégegyszer megjelenik Ön előtt a kosár tartalma. Itt láthatja, hogy melyik termékből hány darabot tett a kosárba, ezek értékét darabonként, valamint együttvéve. Itt még szintén módosíthatja a kosár tartalmát: megváltoztathatja a megrendelni kívánt termékek körét, illetve az egyes termékek darabszámát. Amennyiben a termék darabszámát kívánja megváltoztatni, akkor a darabszámot jelölő kis négyzetben kell megváltoztatnia az ott található számot, majd a daranszám ablak mellett található zöld színű kör alakú nyilra (Frissíti a kosár tartalmát) hagyhatja jóvá a változtatást, és a kosár immáron a megadott darabszámot fogja tartalmazni.
2. lépés
Amennyiben véglegesítette a kosár tartalmát, a 2. lépéshez kattintson a „Pénztár” gombra.
Ha Ön az oldalon a felhasználónevének és jelszavának megadásával még nem jelentkezett be, vagy még nem regisztrált és ezért nem is tudna bejelentkezni, akkor 2. lépésként a Bejelentkezés/Regisztráció nevű panelhez kerül. Itt a megjelenő űrlapon a regisztrációs adatok kitöltésével, majd a „mehet” gombra kattintva regisztrálhatja magát, vagy ha már korábban ezt megtette, akkor felhasználónevének és a megadott e-mail címre küldött levélben biztosított jelszónak a megadásával bejelentkezhet az oldalra.
Fontos, hogy megrendelést csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók adhatnak le! Ha Ön már a „Pénztár” gombra kattintást megelőzően bejelentkezett az oldalra, akkor a Bejelentkezés/Regisztráció panel nem jelenik meg, azt a rendszer kihagyja, és Ön közvetlenül a következő 3. lépéshez kerül.
3. lépés
A megjelenő panelen kiválaszthatja, hogy a megrendelt termékeket milyen módon kívánja átvenni. Igényét a „Bolti átvétel” vagy a „Házhozszállítás” melletti körre történő kattintással jelezheti. Alapesetben a bolti átvétel van kijelölve. Amennyiben a házhozszállítást választja, a megjelenő legördülő felületen meg kell adnia a kiszállítás címét, napját, valamint azt, hogy az adott napon melyik napszakban kívánja a kiszállítást.
4.lépés
Ha kiválasztotta az átvétel módját, akkor a „tovább a kasszához” gombra kattintva léphet tovább. Ebben a lépésben kell a megjelenő űrlapon megadnia a számlázási adatokat, amelyet a „mehet” gombbal véglegesíthet.
5.lépés
Ha a számlázási, szállítási adatokat is megadta a fentiek szerint, akkor már csak a fizetés módját kell kiválasztania, hasonlóan a szállítás módjának meghatározásához. Ha a bankkártyával történő fizetést választja, akkor – a 6. lépésben a rendelés leadásával egyidejűleg - a szerződött K&H Bank bankkártyával interneten történő fizetését lehetővé tevő weblapjára kerül, ahol a fizetést a bankkártyája adatainak megadásával és a honlapon megjelenő instrukciók követésével teheti meg.
6.lépés
Végül, ha minden feltételt meghatározott, a „rendelés leadása” gombra kattintva adhatja le rendelését. Amennyiben korábban a bankkártyával történő fizetést választotta, a rendelés leadásával egyidejűleg kerülhet sor a bankkártyával internetes felületen történő fizetésre is.
FONTOS!
A „rendelés leadása” gombra történő kattintás előtt bármelyik fenti lépéshez visszatérhet, és onnan újrakezdheti a megrendelés leadásának folyamatát, továbbá bármikor módosíthatja a kosár tartalmát, a szállítási és fizetési feltételeket, valamint a számlázási és szállítási adatokat. A „rendelés leadása” gombra történő kattintással azonban a rendelését leadja, és ezt követően már nincs lehetőség a feltételek módosítására, vagy a megrendelése visszavonására.
Visszaigazolás
A webáruházban történő megrendelés leadása szerződési ajánlatnak minősül, amely ajánlati kötöttséget eredményez. Azaz Ön a megrendeléséhez mindaddig kötve van, amíg a webáruház az Ön által megadott email címre olyan visszaigazolást nem küld, amelyben kifejezetten elfogadja az Ön megrendelését. A visszaigazolásnak a megrendelés leadásától számított 1 munkanapon belül kell az Ön email fiókjába megérkeznie, eddig áll fenn az Ön ajánlati kötöttsége. Ha ez megtörténik, a szerződés létrejön és Társaságunk a termékek szállítására/átadására, Ön pedig – amennyiben a vételárat nem interneten keresztül, bankkártyával fizette meg - a vételár megfizetésére lesz köteles. Ha a megrendelés leadásának folyamatában a bankkártyával történő fizetést választotta, és a megrendelés leadásával egyidejűleg bankszámláját Társaságunk megadott bankaszámlája javára a teljes vételárral megterhelte, az átutalt összeget az ajánlati kötöttség ideje alatt nem követelheti vissza.
Felhívjuk a figyelmét arra is, hogy a megrendelések leadásáról a rendszer minden esetben automatikusan küld egy elektronikus visszaigazolást, amelyben értesíti a megrendelőt a megrendelése megérkezéséről, és amelyben összefoglalja a megrendelés tárgyát, valamint megjelöli a megrendelés azonosítószámát. Ez az ún. automatikus visszaigazolás kizárólag arra szolgál, hogy a fogyasztót tájékoztassa a megrendelése megérkezéséről, azonban ez még nem jelenti a megrendelés elfogadását. Tehát a megrendelés leadását követő automatikus visszaigazolás még nem hozz létre a szerződést a megrendelő és a webáruház üzemeltetője között. A megrendelés elfogadásáról és így a szerződés létrejöttéről a webáruház külön elfogadó visszaigazolást küld, amely kifejezetten tartalmazza a megrendelés elfogadását. A szerződés csak ebben az utóbbi esetben jön létre.
A webáruházban leadott megrendelés elfogadásával létrejött szerződés nyelve a magyar, és a szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.
„A megrendelő a megrendelése feladásával és a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolás megérkezésével létrejött szerződéstől a megrendelt termékek kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Társaságunk köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a fogyasztó viseli, azonban a fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Társaságunk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megfizetését.
Felhívjuk a vásárlóink figyelmét, hogy az elállás nem gyakorolható a joggal való visszaélés tilalmába ütköző módon. Ennek megfelelően csak akkor gyakorolhatja jogszerűen elállási jogát, ha a megvásárolt termékeket hiánymentesen juttatja vissza Társaságunkhoz. A teljes vételárat csak valamennyi megrendelt és átvett termék hiánytalan visszaszolgáltatása esetén áll módunkban visszafizetni.
Elállási jogát nem gyakorolhatja továbbá akkor, ha a terméknek olyan hibája van, amely a nem rendeltetésszerű használatból, a termék kezelési és használati útmutatójában leírtak be nem tartásából, különösen a termék megrongálásából, a nem a termékkel együtt szolgáltatott szoftver hibájából vagy egyébként a termékre káros működéséből erednek."
Termékeinket 1-2-3 éves gyártói, vagy akár élettartam garanciával értékesítjük! Minden termékünk hivatalos, tiszta forrásból származik, és kizárólag minőségi termékeket forgalmazunk minden termék és árkategóriában. A garanciális ügyintézést a lehető leggyorsabban, és az Ön számára a legkényelmesebben próbáljuk meg intézni. A garanciával kapcsolatos igényeiket, kérjük mindenképpen a termék visszaszállítása előtt szíveskedjenek bejelenteni telefonon, vagy email formájában ( info@focuscopy.hu ). A garanciális terékek ügyintézéséről időben értesítjük, az Önnek legmegfelelőbb módon.
Szoftveres hibákért felelősséget nem vállalunk, amennyiben kiderül ez okozza a problémát. Ezen problémák bevizsgálása esetén bevizsgálási díjat számolunk fel. Szintén bevizsgálási díjat számítunk fel, amennyiben a visszahozott termékről kiderül, hogy nem hibás, és megfelelően működik! Amennyiben nem biztos benne, hogy mely termék okozza a problémát, mindenképpen egyeztessen kollégánkkal, mielőtt visszahozná az Ön által hibásnak feltételezett terméket!
A bevizsgálási díj összege 2000 Ft + áfa.